我不想说话,只想以文字的方式写下当下的心情。记录下来的东西,也许开心,也许伤感。我,向来乍喜乍悲,狂喜狂忧。我喜欢静静的看着身边的人事物,用我灰色的眼瞳……你感受到了吗?我那么强烈的自我……
--摘自《默语录》

Tuesday, July 26, 2005

Unpolished


图片是从别人那里偷来的,呵呵。里头的文字,还是老调从弹。是生活太苦闷呢?还是真的没什么新鲜事可也写下来。也罢,且让我再偷懒偷懒。

1 comment:

卡門 said...

害怕走失了
于是只好按圖索驥向前行
從來都不知自己可以走多遠
走了後,我才知道即使一個人
我仍可以走得好遠...好遠....

About Me

My photo
Strange being -- identified as homo sapiens(male) -- ill tempered, moody, senstive(to certain things), ignorant(to most of the things), stays up at night, less expose to sunlight, fair skin, always dress in dark coloured clothes, coloured clothes doesn't fit on him. -- living with twisted mind(abnormal la that means), thus the word is driving him nuts -- I guess, i'm crazy a little =)