我不想说话,只想以文字的方式写下当下的心情。记录下来的东西,也许开心,也许伤感。我,向来乍喜乍悲,狂喜狂忧。我喜欢静静的看着身边的人事物,用我灰色的眼瞳……你感受到了吗?我那么强烈的自我……
--摘自《默语录》

Friday, March 04, 2005

Something FUN

呵呵,有看过吴宗宪在节目里头常说的“段正淳,纳命来!!”吗?点击这里下载!!


另外还有一个flash文件,让你看看马来西亚人的驾驶态度!!请点击这里!!

2 comments:

卡門 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
卡門 said...

關於msia人的駕駛態度
今早聽到一個挺有趣的廣播廣告,
*前面很多沒注意聽
最後兩句是
a問:你現在駕多少時速?
b答:200km/j
恭喜你錄取了,只要你在駕車時用手機講話,你就有資格成為馬路上危脅他人生命危險的駕駛者。

About Me

My photo
Strange being -- identified as homo sapiens(male) -- ill tempered, moody, senstive(to certain things), ignorant(to most of the things), stays up at night, less expose to sunlight, fair skin, always dress in dark coloured clothes, coloured clothes doesn't fit on him. -- living with twisted mind(abnormal la that means), thus the word is driving him nuts -- I guess, i'm crazy a little =)